Michelle Rosenstedt

oj vad det söks jobb ;)
Jaha då sitter man på Miroi igen och ska fördriva denna dagen, kom på att det är ett ypperligt tillfälle för mig att blogga=) så har jag slagit ihjäl en kvart i alla fall, sen har jag bara ytterligare 7 tim kvar..
Igår efter att jag städat och betalat räkningar hade jag planer på att laga lite extra god mat och tända lite ljus och haft lite mysigt med min man, men jag var så dödstrött och slut efter gårdagens natt så efter att jag gjort alla måsten och räkningarna var betalda slog jag en blick på spisen och kände ett stort motstånd så det fick bli gärds köpinge pizzeria som lagade vår romantiksa middag istället. Det gick an det med, jag slapp disken i alla fall och efter maten blev det god natt för mig. 21.20 låg jag i sängen och läste ut sista kapitlet av en Danielle steel roman jag fått av svärmor. Jag somnade tyvärr ändå inte förren efter 24.00 någon gång inatt.. min hjärna skriker efter sömn, inte konstigt jag har gått in i väggen, suck!

Vi fortsätter utan blöja på dagis, fast denna gången tog jag med en hel ica-kasse med ombyte så dem inte tar på blöja för kläderna tar slut. När jag lämnade henne imorse och jag vinkat hej då hörde jag att hon sa till sin fröken att hon behövde gå och "shissa" och så gick dem på toaletten direkt, bra start på dagen! Hoppas det fortsätter så.
Sen har Thyra roat sig med att dra ner färgen på väggen så det ligger ett ton färgflagor på golvet och det är ett hål på ca 1 x 2 meter. Underbara unge!! inte konstigt det var tyst på rummet, och jag som trodde hon sov.. ngn som vill hyra henne till en rivningsfirma? ge henne bara ett kinderägg så hon har sockerenergi så ska ni se på rivningsarbete. Tänk att hon stått och dragit av färgflaga efter färgflaga.. vilket beundransvärt tålamod, det har hon i alla fall inte fått av sin far även om hon ärvt mycket efter honom, att fiska med jimmy är hopplöst såvida vi inte fiskar flugfiske, endast då är hans fäktande med spöet försvarbart.

Nu kan jag avslöja att mammsen är på gotland och hälsar på sin son, min bror. Enligt hörsägen har det gått över förväntan bra och jag är lycklig för din skull mamma, och även för brorsan som fick lite påminelse om att han en familj som älskar och saknar honom.

hmm.. vad ska jag nu göra, gå till pressbyrå och köpa kaffe kanske? ja, det gör jag nog. jag behöver piggna till. känner mig som en zombie. Jag lovar att lägga upp en bild på Thyras hyss på sitt rum, tänkte fota det när jag kom hem. 
kram på er alla och hoppas ni får en bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress