Michelle Rosenstedt

en stjärna har slocknat.
sista bilden jag tog på ricky på byakrogen i höstas. han fick i alla fall se våran Thyra..  och vi tog en öl ihop och pratade om livet. Vi bjöd hem han till oss, men han kom aldrig. Vi visste inte att han var dödsjuk. Hade jag vetat det skulle jag gett han en stor kram och tackat han för alla intressanta historier och många skratt.
saknar dig redan ricky.. rest in peace.
helena

Vad härligt Michelle att du LEVER så som jag önskade att du skulle leva och då menar jag möjligheten vi alla har att träffa människor som står utanför vår gemenskap för att de går sin egen väg och är stora i anden. Gruppmänniskor lever flock och vill inte träffa någon som inte passar in i mönstret. Det är svennebanan som sitter i sin villaförort skryter om in lön som PRECIS räcker till 2,5 miljon kronors huset och volvon och som måste ta sömntabletter för att kunna sova. Där groggen dyker upp på helgen och kärleken (om den finns kvar) lever på billigt vin. Arma människor som likt möss lever i samma låda men kan kika ut genom ett söndergnagt hål som någon gjort o kan se 2 andra möss UTANFÖR lådan. Han Ricky som springer runt o testar och hon Michelle som lever fullt ut och provar på lite olika smakbitar av världen. *

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress