Michelle Rosenstedt

Förtydligande
Eftersom det finns människor som inte förstår min humor utan på riktigt tror att jag menar allvar med mitt senaste "missbrukarinlägg"  så vill jag förtydliga att jag inte behöver läggas in på ngn avgiftningsklinik...  Jag menar att vi har väldigt mkt att göra just nu för det första heltidsjobbar jag och därefter är det panikflyttning till långt in på nätterna eftersom vi har fått hyresgäster som vill flytta in redan på lördag, det vi skulle haft en månad på oss att göra har vi gjort på en vecka. Så nej det är inte konstigt att det överkonsumeras kaffe just för tillfället. Men imorgon är dessa dagarna över och kaffenivån hamnar på den normala nivån. Och vi pratar Red Bull här, en på morgonen ill frukosten efter att man sovit några arma få timmar, är det ngt konstigt med det?  Red Bull alltså, ni vet den där fullt lagliga drycken på Ica, det är alltså inte knark. Så sluta nu oroa er, jag är fullt normal, jag har dck genomlidit en ganska onormal vecka. :)
Men tack för det finns människor som bryr sig såååå mycket om mig.  
Moffar

Ja Ja, gäääääsp. Säger som Homer Simpson Booooriing

Moffar

Förresten angående missbruk så är det överskattat. jag har druckit en 37 sprit varje dag utan att känna sug efter alkohol. och så finns det människor som tror man är alkis.... F**k off säger jag bara.

Michelle

Ja, om någon undrar var jag fått min humor ifrån så se ovanstående kommentarer;) Nä, pappa. Det är som ryssarna, alla dricker ett dricksaglas vodka till frukost.. men det finns få alkoholister där, haha!!
Klart du inte är alkis, du är bara gla i sprit. Och jag är glad i kaffe. Tyvärr finns det dem (inga namn nämnda) som tycker det är hemskt att jag kan skriva ut att jag missbrukar... utan att fatta att det är mitt skämtsamma sätt att skriva ut hur otroligt mycket vi har att göra för tillfället.

Michelle

ja, just det. jag kanske ska förtydliga igen. Pappa skämtar, han dricker såklart INTE en liter brännvin om dagen. Uppenbarligen förstår inte alla ironi. Så var det sagt.

Linda

Nä Michelle, inte en liter, men en 37:a skriver han ju... ;)

michelle

Ja just det, vad blir det... typ en kvarta va? bra iaktagelse Linda ;-)

Moffar

Roligt jag fick röra om i grytan lite!

Linda

Höhö... Tomten kommer tidigt i år, det är ju fredag o allt, ta en sjuttis istället ;)

Moffar

Tja! så är det att leva i moraltanternas och dummerjönsarnas land. Tack Linda för förslaget dock :o)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress