Michelle Rosenstedt

Helgen som gick
Julmarknad i Ystad med avslutande fika hos mormor. 
Oliver traggade ihjäl tomten som vanligt. 
 
Oliver sa en rolig sak idag vid matbordet. 
 
"Mamma jag vill leka med Sara" 
"Ja jag ska se om jag kan få tag i Saras mamma" 
"Men mamma du kan in fånga hennes mamma" 
 
Kan se hur han trodde jag skulle ut och jaga Saras stackars mamma, haha!" 
Zeldas outfit idag. 
 
morfar Don Rosenstedt

Det är en konstig blogg du har Michelle, svårt att skriva ibland och man undrar om man skriver under rätt inlägg...Hmm Jag trodde julskyltningen skulle vara nu på söndag? Tidigt, här spelar de julsånger sedan 14 dagar tillbaka men julkänsla Nja????Zelda är otroligt lik dig när du var i samma ålder. Hur gick det med lika som bär fotot? ( hittade du någon tonårsbild ) Det kommer kanske i bloggen närmare jul. Då väntar vi till den 13 då två lucior och pepparkaksgubbe tågar runt i Everöd.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress